20070309

aku pergi takkan lama, hanya satu hari saja...



lagu keronchong 'katrina dahari' yg saya kurang arif tajuknya( cd sleeve tertinggal kat rumah)
memang senantiasa membuatkan fikiran saya terngiang ngiang mengenangkan bandar halaman kediaman idaman saya iaitu Kuala Lumpur. Saya rindukan keindahan kegemerlapan lampu2 neon di waktu dinihari di mana slalunya saya akan bersiar-siar naik motokar di kala itu. tabik hormat kepada Kassim Masdor slaku penggubah lagu(antara kegemaran saya)dan Katrina dahari serta seluruh kumpulan/pasukan rakaman kerana berjaya membuat saya berasa seriau darah gemuruh setiap kali mendengar nya.

p/s:(mcm tone org nak tujukan lagu kat radio)" lagu strusnya saya tujukan khas buat adinda buah hati permata kasturi intan berlian Dahlia Nadirah yg. sedang berada di hmmmm rumah skrang ni, dgn ucapan ingat ingat la saya dlm mimpi mu.. ooooh"

2 comments:

Anonymous said...

aku bebas.....

gangga awana said...

hehehe..kartina dahari memang best..i like "bengawan solo" also from her..she got nice voice