20070501

kelas guitar/ilmu asas muzik?

tolong sebarkan!
berkenaan dgn perkara di atas, di sini saya ingin mengumumkan yg saya akan mengadakan kelas guitar/ilmu asas muzik utk peringkat 'permulaan'(beginners) dan juga peringkat Kedua (intermediate) dari hujung MAy hingga ke akhir Ogos.boleh diaturkan utk perseorangan ataupun berkumpulan tapi syarat PERTAMA siapa yg berminat kena dtg kat aku, contohnya kalau aku kat studio, kena dtg studio,bayaran seminima yg boleh(pasal aku buat ni pun antaranya utk membayar kembali yuran tuition aku kat US ni).. jadi kepada sesiapa yg berminat/utk maklumat lebih lanjut, sila surat E'kan kepada saya di alamat:

butterowong@gmail.com

dan nyatakan latarblakang anda serba sedikit spt ' brapa lama dah main guitar' dan 'kenapa nak main guitar'.harap maklum.

p/s.tolong jgn ada' pembuang masa' dan kalau boleh takyah la bahasakan aku 'bro'.

slamat.

3 comments:

Muriel said...

Keep up the good work.

~♥polkadotteboutique.com said...

ade lagi ke class guitar?

Joe satriani said...

belom pape lg dah mcm STAR ye BRO. ko mai 'aku ' . Tapi pggl bro xleh. huahuahua all the best. ak tgk demo sket leh x? :)